Svar på frågestunden, del 1

När du sökte till modell så var man tvungen att vara 170 cm lång? Var man tvungen att vara över den längden eller kunde man vara 170 cm exakt?

Svar:
När jag sökte som modell så var man tvungen att vara 170 cm lång, man fick inte vara kortare och det gäller forttfarande. Hos alla modellagenturer så måste tjejer vara mellan 170 - 180 cm.

Hur länge sedan var det du sökte till modellbranschen?

Svar: Jag ansökte till Avenue Modeller lite innan sommarlovet 2010, så det är inte så längesedan!

Hur lång är du?

Svar:
Jag är 1,73. Önskar att jag hade varit 1,76 istället!

Har du några andra artister du gillar förutom MJ?

Svar: Haha även om jag är helt galen i MJ så är det klart att jag gillar andra artister. Rihanna, Celine Dion och Pink lyssnar jag på ofta när jag inte lyssnar på MJ. Vilket inte är så ofta, haha.

Om du hade fått chansen att träffa Michael Jackson eye to eye, vad hade du då sagt till honom?


Svar: Min favoritfråga hittills, asbra fråga!
Vad jag skulle sagt till Michael Jackson skulle varit hur mycket han betyder för mig, hur mycket han och hans musik har förändrat mig till det bättre. Att han är min förebild, hjälte och min största idol. Frågan är bara om han skulle förstått vad jag skulle ha pratat om för jag skulle antagligen gråtit floder av glädjetårar och förmodligen skulle jag skrikit så mycket att jag inte skulle kunnat prata och inte fattat att jag står just nu och pratar med Michael Jackson. Men förhoppningsvis så skulle jag kunnat säga hur mycket han har förändrat mitt liv, förändrat världen och musikindustrin.

Hur gammal är du?

Svar: Jag är 17, 18 i mars!! :D

Vad är dina hobbies ?

Svar: Träning, umgås med vänner och lyssna på musik!

Alla de som har frågat: Malin och Rebecka!

Det är inte försent att fråga fler frågor, gör det här om du vill bli länkad här i bloggen!

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; tack!:D

2011-01-22 @ 09:40:37
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: vonskareng

vad kul att du tyckte om min fråga! och ett väldigt bra svar, roligt att veta! =)

2011-01-22 @ 10:42:00
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng
Postat av: Pramita

meen ååh sötis ingen fara!! =) hur mår du idag då?

2011-01-22 @ 11:20:52
URL: http://byhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0