Slapp i soffan

Tjohej! Jag sa till mig själv innan spinningen att jag skulle ta det lugnt eftersom jag är förkyld, tror ni jag gjorde det eller? Icke! Jag körde slut på mig och tur det, S-coren blev inställd på grund av att de hade bokat två pass i samma sal. Gissa om jag var irriterad?

Nu ska jag bänka mig framför soffan och och kolla på TV4 Fakta, oerhört intressanta program som visas. Mitt favvo-program måste vara Uppdrag: Missbruk. Jag sitter som fastklistrad när jag får höra och se folks historier om deras missbruk och när de sedan ska bli friska och få bort missbruket, tips!

Kommentarer
Postat av: josephine

sv. tack :) allt bra idag då förutom förskylningen? kram

2011-01-29 @ 13:32:47
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0