Photoshoot


Bild ifrån plåtningen i Jönköping, en av flera "lookar" som jag hade.

Som sagt så skrev jag ju i förra inlägget att jag ska träffa fotografen som ska plåta mig imorgon idag innan jag sticker iväg till stan. Det är ett företag som ska ha sina slutfotograferingar och de vill ha mig som modell, glad tjej eller vad?! :D

Det är två plåtningar som jag ska göra, och jag hoppas på att bilderna blir de bästa som jag har tagit. Behöver verkligen fler bilder till min portfolio. Idag så ska jag kolla på internet och ha några färdiga poser som jag kan utgå ifrån, jag ska verkligen vara grym på denna plåtningen. Det är min inställning, jag längtar tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0