On the top of my list


Vad som står högst upp på min önskelista just nu. Är ute och letar som en galning efter ett långt och stilrent halsband, ska in på Gina Tricot imorgon bestämde jag just precis!

Fuck, Sverige förlorade. Trodde denna tisdagen skulle bli bättre än detta men icke. Men det som jag blev glad över var att de inte gav upp och fortsatte in i slutet, Danmark vann med tre mål och i handboll är det ingenting. Nu är det Frankrike som väntar, världens bästa handbollslag. Vinst eller förlust? I`m ready!

Kommentarer
Postat av: Rebecka - My photo diary

Hej! fin blogg :D

jo, jag har beslutsångest,och vill jätte gärna ha din hjälp! jag väljer mellan mobil & ett objektiv till systemkameran? Vad tycker du?:P

2011-01-26 @ 06:43:22
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0