Jag skriver av mig

Jag ställer mig lite då och då på gymmets våg för att se hur mycket jag väger, för att hålla koll på så att jag inte går ner i vikt. Idag när jag ställde mig på vågen såg jag att jag har gått ner, suck. Jag tänker inte berätta hur mycket jag har gått ner men det har jag gjort och vet ni vad? Jag förstår inte hur. Visst, jag tränar mycket men jag äter som en varg och jag snålar inte med fettet. Just nu så äter jag nästan inget bröd, jag har märkt själv att det är jättelätt att inte äta det men kanske är det de som är anledningen? Jag har absolut ingen aning. Jag kanske är tvungen att börja äta bröd igen för att inte gå ner ännu mer i vikt?

Det enda jag gör är att försöka äta så nyttigt som möjligt och träna för att må bra. Jag blir så irriterad på min kropp för jag gör allt för att inte gå ner i vikt, jag äter 6 gånger per dag när jag tränar och då är det inga små måltider heller. Vissa säger att jag måste äta mer men jag kan inte äta mer, det går inte. Jag äter en stor frukost, frukt innan lunch, en stor lunch eftersom jag är hungrig som en varg, mellanmål innan jag sticker iväg på träning, middag när jag kommer hem och sedan kvällsmat. Jag kan inte äta mer än vad jag gör.

Om det är någon där ute som har något tips hur jag ska göra för att inte gå ner mer får gärna kommentera. Och jag tänker inte hälla i mig grädde och börja äta en massa socker igen nu när jag inte äter sådant längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0