Hemma från plåtningarna

Hello sunshines! Plåtningarna idag gick jättebra! Är riktigt nöjd med de bilder jag fick se. Men jag måste säga att den första plåtningen gick bättre än den andra, jag varierade mig mycket mer med poserna än i andra men jag får se det som att jag är där för att lära mig. Att utvecklas som modell är det jag jobbar på just nu och jag har märkte efter dehär plåtningarna att jag har utvecklats enormt mycket. Så just nu är jag väldigt glad och stolt över mig själv, fick även med mig en klänning hem som jag hade på mig, visar upp den här i bloggen någon dag!

Nu blir det plugg, skolan börjar imorgon. En veckas lov till hade passat bra?


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Roligt när det går bra! :)

2011-01-09 @ 16:56:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0