Äta efter träning - LIVSVIKTIGT


Nyss ätit middag och magen är proppfull, kom ihåg att efter att ni har tränat så är det LIVSVIKTIGT att ni äter en stor måltid. Eftersom under eran träning så har era muskler brytits ner och om ni inte äter efter träning så går ni ner i vikt av förlorad muskelmassa. Ni hör säkert själva att det inte är bra.

Själv är jag oerhört nogrann med att få i mig en stor måltid av mat efter hård träning, det är det första jag gör när jag kommer hem. Skriv nu detta i pannan om det så behövs för att ni ska komma ihåg det!

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Duktig du är som tränar! :D

2011-01-31 @ 21:07:45
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0