3e januari 2011

Hej! Idag gick det bättre med skidåkningen, iallafall på morgnen. I slutet så brast det och jag blev så jäkla sur på mig själv. Det gick ruttet dåligt måste jag säga, och tyvärr fick min pappa och bror ta skiten, haha. Men nu är jag på bättre humör igen!
Snart så ska jag och min bror gå och bowla, det är verkligen hur fint som helst här på hotellet. Vi har bokat bord på hotellets resturang så klockan åtta blir det middag. Tre och en halv timma kvar tills dess... Men nu måste jag kila, bowlingen ropar!


Det var igår som jag hörde hur de spelade introt till Billie Jean i skidbacken, jag var ju bara tvungen att stanna lite och njuta av musiken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0