17e januari 2011

Vad tycker ni om denna bilden Sara har tagit på mig? Jag fullkomligt ÄLSKAR den!

Godmorgon solstrålar! Idag har jag inte glömt bort min tandläkartid, awesome. Det enda som svider lite är att jag börjar egentligen halv tio och jag behöver gå upp en timma tidigare bara för att jag missa min förra tid, bra där!

Iallafall, frukosten är uppäten och magen skriker längre inte efter mat. Hittills har jag fått en bra start på denna tråkiga måndagen, antagligen har det nåt att göra med att favoritens musik strömmar ut ur högtalarna just i detta ögonblicket, hihi.

Kommentarer
Postat av: Simone H

Hej pärlan! min mail mår verkligen inte bra, får dina mail supersent och mina verkar inte komma fram :O Vad säger du om att knäppa några foton den 23e om det är klart väder? :)

2011-01-18 @ 10:43:00
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0