Fylld av energi från topp till tå



Jag sitter just nu i soffan och är fylld av energi, kämpar verkligen med att sitta still. En bra sak med detta är att min träningsmotivation är tillbaka, äntligen!! Har väntat på detta i en hel vecka så i veckan som kommer blir det att träna, träna och träna! :)

Favoriten i högtalarna, OC på teven och en uppsats om Utanförskap är vad jag sysslar med just nu. Känner också att magen börjar kurra. Hmmm, åt middag för mindre än två timmar sen? Ändå sitter jag och funderar på vad jag ska göra till kvällsmat. Smoothie med havrepuffar står just nu högst upp på listan, såå gott (och nyttigt!)

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

hehe, hur denna helg varit tycker du? :P

2011-02-06 @ 21:45:08
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0