Satsa som pizzabagare istället?

Mat-freaket som jag är så sitter jag just nu och planerar morgondagens middag som jag också får äran att laga. Tänker inte säga vad det är jag ska laga men om resultatet blir gott så kommer jag lägga upp receptet här på bloggen, ni har mitt ord!

Vet ni vad jag sitter och tänker på just nu? Min drömpizza.. med kyckling, tomatsås, massa paprika och squash, ost, oliver, salami, champinjoner, mozzarella och vitlökssås! Vad är eran drömpizza?


Kanske är det jag som står om några år med ett stor leende på läpparna med min drömpizza i handen i min egna pizzeria? Vad tror ni, jag kanske har hittat mitt kall? Bojkottar modellkarriären och satsar på pizzor istället? :D

Kommentarer
Postat av: MALIN

ååh va bra!

2011-02-23 @ 20:48:13
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0