Sugen på en hamburgare..


Nu på senaste tiden så har jag blivit sugen på en riktigt smaskig hamburgare, så jag gick in på en hemsida med en massa bra recept och hitta dehär tre recepten på hamburgare. Tre annorlunda hamburgare, yummie.

Jag kan inte riktigt bestämma mig om vilken som är min favorit men den med ansjovis och senap ser riktigt smarrig ut. En hamburgare jag kommer tillaga inom en snar framtid? Hell yeah!

Psst... Recepten hittar du här: recept 1, recept 2 och recept 3. Kanske har du hittat din framtida favvo-hamburgare? :D

Kommentarer
Postat av: S O F I E ♥

Fin blogg!

2011-02-15 @ 20:24:03
URL: http://sofielove.blogg.se/
Postat av: Paaaow

Mina (läs: pappas) hamburgare ääääääääger. Speciellt kött från speciella kossor, massa keetshup och johnny-senap och Max-bröd om man vill ha :D Aaaaasgott!

2011-02-15 @ 20:31:06
URL: http://paulinaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0