Slapp lördag


Åt sushi idag igen, har kommit in i en sushiperiod men det är ju så himla gott. Blir sushi på tisdag igen med goa tjejer, me like.

Hittills så har jag inte gjort alls mycket idag. Kollat på CSI Miami, lyssnat på favoriten och ätit. Ska strax åka iväg med pappa och handla inför middagen ikväll. Vi ska testa på ett recept från Jamie Oliver efter att ha sett på hans program och dregglat över hur god den rätten såg ut, så ni kan ju tänka er hur mycket jag ser fram emot middagen ikväll. Får se till att magen kurrar riktigt ordentligt så jag kan äta massvis med mat.

Kommentarer
Postat av: mio

jag har aldrig ätit sushi, det ser så himla räligt ut haha :(

2011-02-26 @ 15:23:41
URL: http://mariabisante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0