Setcard for a casting

Vad som gömmer sig i kuveret är mitt Setcard! Var och hämta ut det idag hos min agentur. Nu kanske ni undrar vad jag ska ha detta till och det är för en casting för NKs modevisning! Jag har aldrig gått en modevisning innan och jag hoppas verkligen att de anställer mig, det skulle vara helt otroligt roligt. Jag är så galet jävla peppad!

 

Fick mig också en överraskning när jag steg innanför dörren hos agenturen och de bad mig att gå för dem. Pirret började i magen men jag svalde det och tog steget och gick. Förvånad blev jag också när jag fick höra att jag går väldigt bra, jag har en egen gångstil och det är bara att charma dem med min personlighet när jag går dit på onsdag! GLAD TJEJ.


Kommentarer
Postat av: Paaaaau

GRATTIS GUMMAN<3 Stolt vän over here! :D<3

2011-02-21 @ 21:43:44
URL: http://paulinaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0