OUTFIT OF THE DAY


Jeans - Lager 157
Skärp - Åhlens (köpt för längesedan)
T-shirt - Lindex
Cardigan - H&M
Klocka - Clockmaster

Tänkte visa hur jag såg ut idag! Är riktigt nöjd med min klädsel idag, enkelt och snyggt. Jag känner mig verkligen hemma i sådana här kläder. Concealer och lite puder är det enda jag har på mig idag på sminkfronten, att gå runt naturlig är något jag trivs med enormt. Det känns som om man visar sin riktiga sida av sig själv på något sätt.

Två frågor har jag kvar till er. Är min outfit idag tummen upp eller tummen ner enligt er? Gillar ni också att gå runt naturliga utan en massa lager av smink?

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

snygg outfit (:

2011-02-04 @ 20:15:57
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0