Born this way

Tjeeena! Efter ett stenhårt spinningpass känner jag nu att denna dagen kommer bli kanon. Jag kommer spendera den med en underbar vän framför OC, jag måste bara vänta tills min telefon plingar till och texten visar att jag kan gå. Innan dess så ska jag njuta av favoritens musik som strömmar ut ur mina högtalare, lycka.

Vad tycker ni förresten om Lady Gagas nya singel? Jag vet inte riktigt vad jag tycker förutom att hennes gamla låtar är dubbelt så bra. Nu vill jag höra eran åsikt! :D


Kommentarer
Postat av: anna

jag tycker om hennes andra låtar. men born this way är ju grym att dansa till, som de andra :)) nej, men jag gillar den efter att ha lyssnat den på några gånger :)

2011-02-14 @ 15:39:15
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0