16e februari 2011

Godmorgon! Idag så steg jag upp tidigt för att jag var tvungen att sticka iväg till torget och ta upp fajten om sommarjobb, jag hoppas verkligen att jag snart får ett samtal om att de vill att jag kommer på en jobbintervju.

Idag så skulle jag egentligen gått på ett spinning- och s-corepass men jag tog steget och avbokade det precis. Kände att efter två hårda träningspass i rad så behöver min kropp vila, plus att det är lov. Känner att min kropp aldrig får en vecka där det blir mindre träning så jag tyckte att denna veckan passar utmärkt för att göra min kropp en tjänst, nämligen att få vila upp sig. Det enda som jag har att kämpa emot är mig själv, min träningsmotivation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0