SVINBRA

Jag har äntligen kommit på vad jag vill jobba med i framtiden, jag har äntligen en litet hmm om vilket program på högskolan jag ska läsa efter gymnasiet. Jag vill jobba med någonting som har med kost att göra. Dietist eller kostrådgivare är något som jag tycker låter väldigt intressant. Jag vill hjälpa människor att äta nyttigt, samt veta hur jag själv kan äta så nyttigt som jag kan. Det är något jag brinner för. Om jag känner mig själv kommer jag utbilda mig till Personlig Tränare senare i livet vid sidan om och jobba både med träning och hälsa.

Det känns skitbra just nu, det känns SVINBRA. Jag vet äntligen vad jag vill göra i framtiden, något som jag har haft panik över länge. Jag kan äntligen bocka av det ifrån min lista.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad härligt gumman! Dom där perioderna när man inte vet vad man vill eller när man vill för mycket är så jobbiga... fast spännande på något sätt. Du kan kriva upp att du kommer att få flytta med mig till USA och bli min personliga tränare och kostrådgivare... för en sådan skulle jag verkligen behöva, haha!!



Ses vi på torsdag? Puss<3

2011-04-12 @ 20:29:36
URL: http://karinisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0