Med start imorgon;


Håller på för fullt här hemma med en massa saker, borde egentligen plugga engelska men jag får sitta hela dagen imorgon istället. Om ett tag får jag besök av fina vänner för mysig middag, maten är det jag har haft fullt upp med och jag är äntligen klar! Ska nu börja göra mig iordning, är alltid en tidsoptimist och det slutar alltid med att jag har 2 minuter till hår, 1 minut till kläder och 1 minut till smink, haha.

Ville också meddela att imorgon kommer jag starta upp en ny kategori här i bloggen, Veckans hälsotips, som kommer komma upp varje söndag. Nu måste jag börja göra mig iordning, frågan är bara vad jag ska börja med? Smink, hår eller kläder?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0