Läsarfråga

Jag har en fråga till dig som äter så nyttigt (go you! försöker stenhårt...).. Hur håller du sockersuget borta? Liksom godis någon gång ibland är väl ok för tänderna och magen, men hur gör du om du får världens godissug och godiset inte finns?

Svar:
Bra att du försöker! Som sagt så unnar jag mig på fredag och lördagar när jag är sugen men om jag får sockersug och vi inte har något hemma så stoppar jag antingen in ett tuggummi i munnen eller fixar ihop något annat gott och nyttigt. Provade naturell yougurt med smälta hallon samt lite kakao över en gång och det var hur gott som helst! Rekommenderar det starkt!

Men om jag ska vara ärlig så letar jag först igenom alla skåp och kylskåpet för att se om vi har något, haha. Men även om vi har så är jag stark nog att stå emot, något som jag har jobbat med länge :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket för svaret! :)

2011-04-10 @ 19:06:45
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0