The king of pop

Jag satt i soffan i vardagsrummet och halv åtta fick jag en kick och gick ut och joggade nästan 6 km, 5,7 km om man ska vara exakt. Är riktigt nöjd! Märkte idag att jag har fått bättre kondition, all slit har lönat sig under sommaren! Känns riktigt bra. Har ni tränat under sommaren?

Just nu så strömmar favoriten ut ur hörlurarna och just nu så kan det inte bli bättre. Jag älskar verkligen ögonblicken då man sitter helt isolerad och verkligen hör allt det geniala i Michaels låtar. Rösten, musiken, alla detaljer i låtarna som gör låten så mycket bättre. Vad ska jag säga, jag älskar Michael Jackson ♥

Snart så sticker jag hem till Malin och kollar på Djävulen bär prada, ha en bra lördagkväll! ♥




Ja, jag har fixat mina tänder så de blir vitare i ett program på datorn. Att bleka mina tänder läskar mig väldigt mycket just nu. Någon som vet hur mycket det kostar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0