Spindelfobi



När jag klev upp imorse och skulle gå till tvättstugan så ser jag en stor spindel på väggen och jag hoppar till. Mina ögon blev som två stora ballonger och det rös i kroppen. Det första jag tänkte göra var att skrika "PAPPPAAAAAAAA" men så kom jag på att han inte är hemma. Så jag tog bort den själv, ganska så stolt. Haha.

Jag har verkligen fobi för spindlar, speciellt när benen är långa och de har håriga kroppar, uschfyochblä. Att jag bor i en källare gör inte saken bättre, och vet ni vad? En gång så har jag hittat en stor spindel i min säng.. Inte den bästa upplevelsen jag har haft om jag säger så.

Har ni fobi för något? Kanske ormar eller spindlar som jag? :)

Kommentarer
Postat av: Antonia

Jag har en grym fobi för Fåglar & Spindlar :( uuchh ...



Svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg ! :)



Ha det GREAT!

2010-09-24 @ 14:00:27
URL: http://toniiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0