Jag skriver av mig

Jag har alltid varit blyg av mig runt nya människor, och när jag är blyg så är jag verkligen inte mig själv. Jag kan verkligen inte släppa loss när jag är blyg för det känns som om jag skämmer ut mig själv, den tanken vill jag verkligen få bort men hur i helskotta gör man? Jag vill verkligen kunna släppa loss på dangolvet, och när jag väl kommer kunna göra det så kommer det se väldigt roligt ut för någon danstalang har jag inte.. haha. Men det spelar ju bannemej ingen roll för man vill ju bara ha roligt. Åh vad arg jag blir på mig själv, och irriterad.. och trött.. Ibland så önskar jag att jag hade en annan personlighet. Ibland så önskar jag att jag var någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0