Facebook förbjud

 

Jag kom precis hem och har förbjudit mig själv att gå in på facebook. Det är där man fastnar när man behöver plugga och det är just det jag behöver göra nu. Matte och samhäll är det som står på listan, roligt va? Ni sitter säkert just nu och småflinar åt mig för ni inte behöver göra något alls idag :D

Såklart så handlar mitt samhällsarbete om politik och jag är inte insatt i politik alls, men nu så börjar jag tycka det är väldigt intressant... Fast jag vet fortfarande inte skillnad på de rödgröna och gröna? Haha, jag är inte allmänbildad när det gäller politik.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag brukar också förbjuda mig själv att sitta med Facebook när jag har läxor. Jag tror nog att jag aldrig har klarat av att låta bli en enda gång.



Jag har Veckans Blogg i min blogg, ifall du vill vara med. :)

Förlåt så hemskt mycket om du räknade "Veckans Blogg" som reklam.

2010-09-13 @ 17:20:12
URL: http://ebbadahl.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tack så mycket:D det är bra att plugga^^

2010-09-13 @ 17:47:21
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0