Check!

  • Plugga samhäll, CHECK!
  • Skriva mer på min europakungskapläxa, CHECK!
  • Kika lite i matteboken, CHECK!
  • Övningsköra, CHECK!
Hittills så har min dag bestått av plugg och så har jag övningskört, inte den roligaste söndagen men jag vill få allt plugg gjort i veckan så jag kan träna och hitta på annat. Jag blir så stressad när jag sitter med en läxa dagen innan, då hinner jag antagligen inte träna och träna måste jag göra. Jag kommer inte klara av skolan om jag inte tränar minst fyra gånger i veckan. På ett sätt så är det bra för då tvingar jag mig själv att åka till gymmet eller att sätta på springskorna och jogga tills jag inte orkar mer. That`s me!


Jag saknar sommaren och min bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-05 @ 19:28:57
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0