Sur, trött och grinig



Bakom skärmen så sitter en grinig och sur tjej för att hennes svenskaprov gick åt skogen. Jag kunde nästan allting som stod i boken men våran lärare tog med annat som jag inte hade pluggat på.. Så typiskt, så himla typiskt. Och innan så hade jag och Sofia stressätit som bara den för att vi skulle komma i tid till provet eftersom vi bara hade 35 minuters bambarast, INTE okej.

Dethär har varit en allmänt dålig dag. Michael Jackson är det enda som kan bota mitt dåliga humör just nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Får man fråga när du började lyssna på michael J och varför gillar du honom så mycket? (hoppas du inte tar illa upp, jag bara undrar ^^)

2010-10-07 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0