Press on playplayplay



Jag kan kolla om och om igen på denna musikvideo. Den är så kraftfull, den innehåller så mycket. Jag kan inte slita ifrån mig ögonen ifrån dig och varje rörelse du gör resulterar till att jag ryser i hela kroppen. Jag vaknar upp när jag ser denna videon, att det är såhär det ser ut i världen. Hela låten är så klockren, den är så rätt. Hela låten är så fruktansvärt bra.

Jag sitter nu och kollar igenom texten på låten och jag är helt chockad. Hur i helvete får man inspirationen att skriva en sådanhär låt? Jag valde ut här nedan några meningar som jag har fastnat för i låten, så fruktansvärt bra. Jag blir seriöst galen, jag blir galen. Hur kunde vi göra så att vi förlorade denna människan med dens otroliga talang som ingen annan kommer ha. Jag blir arg.

Nu ska jag spendera min kväll med att lyssna och kolla på They don`t care about us. Helt klart.

Beat me, hate me
You can never break me

You're rapin' me of my pride
Oh, for God's sake

Don't you black or white me

Tell me what has become of my rights
Am I invisible because you ignore me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0