Plåtningen i Jönköping


Plåtningen i Jönköping var något av det roligaste sakerna jag har gjort. Vi plåtades två och två eller ensamna med kläder från till exempel från Esprit och Sisters, det var några outfitar som jag plåtades i som jag ville lägga ner i väskan och ta med mig hem. Speciellt en skitsnygg jacka och väska, hehe.

Men det kändes verkligen som en arbetardag. Vi kom dit vid nio. Vi sminkades och blev fixade i håret och sedan plåtades vi i omgångar ändra fram till halv fem, skitkul verkligen! Jag hoppas verkligen att jag får göra detta igen snart och att de blev nöjda med de bilder som jag tog! På bilderna så ser ni hur mitt ögonsmink såg ut under hela plåtningen, läpparna och håret ändrades efter varje plåtning. Lovely :)

Kommentarer
Postat av: frida

herregud vad vacker du är människa!

2010-10-02 @ 17:32:23
URL: http://itisfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0