Oslagbar känsla


Jag har alltid undrat hur det är att sväva i luften och långsamt känna hur man kommer närmare och närmare marken, alltstå hur det är att hoppa fallskärm. Det är verkligen något jag ska uppleva innan jag dör.

Tänk er när man ska ta steget ut ur flygplanet och adrenalinet bara pumpar ut ur kroppen. Kroppen börjar darra och du blir nervösare och mer spänd på vad du kommer känna när du är i luften och bara är. Sedan när du tar steget och kliver ur flygplanet och du känner vinden mot ditt ansikte och du njuter av varenda sekund. Ooh dear lord! :)

Kommentarer
Postat av: Suzze

Åh, måste vara underbart xD.

Jag har alltid velat vara en fågel,

att få flyga, leka och sväva :D

Underbart, eller hur? <3

2010-10-09 @ 07:06:24
URL: http://galenkanin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0