Koncentrerad till hundra procent

Såhär ser jag ut på en eftermiddag när jag sitter och "pluggar." Men på kvällen så sitter jag med energi och verkligen pluggar!



Jag har kommit på att jag pluggar som bäst på kvällen efter att jag har tränat och ätit. Jag satt lite innan jag skulle sticka iväg till spinningen men det gick åt skogen för jag kunde inte koncentrera mig medans jag sitter nu och är koncentrerad till hundra procent. Egentligen så är det inte den bästa tajmingen men jag får ta reda på de tillfällena på kvällen då jag är koncentrerad och sitter med boken i handen och VILL lära mig vad som står. När jag sitter på eftermiddagen så kan jag ha läst en text och sedan ställa mig frågan "Vad var det jag läste om precis?"

Känner ni igen er? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0