Jag behöver ensamtid!

Visst är det skönt när man vet att man kommer komma hem tidigare och vara ensam hemma? Men idag när jag kom hem så var min lillebror hemma och jag blev så irriterad på honom! Saken gjorde det ju inte bättre att han sitter med en Mac dator som han har fått ifrån sin skola.. Jag vill bara poängtera att när jag gick där så fick vi fjuttiga mackor till lunch när de byggde om våran bamba för att vi inte hade pengar.

Varför kan han inte vara ute när jag kommer hem så jag får minst en halvtimma ensam, jag behöver ensamtid! Haha jag kommer gå runt irriterad på honom tills jag sticker iväg till gymmet och det ska jag göra om tre timmar. Jag ska nog hålla mig här nere i källaren... Haha.

Men ärligt talat, visst behöver man ensamtid?! :)

Såhär var min reaktion till min lillebror när jag kom hem och insåg att han var hemma, haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0