Ett fruktansvärt godissug


Idag när jag var inne på Willys så fick jag ett fruktansvärt godissug när jag kände lukten av godis. Jag trodde verkligen att jag skulle raffa åt mig en påse och stoppa i en massa gott godis i påsen men istället så gick jag förbi och ställde mig i kön med ett tuggummipaket i handen. Just i det ögonblicket så insåg jag hur mycket jag har förändrats när det gäller mat. Om vi spolar tillbaka tiden ett år i samma situation så skulle jag gå tillbaka till skolan med en stor, fet godispåse i handen :D

Kommentarer
Postat av: viktorfrisk

det är alltid skönt med ett bad och ansiktsmask! Du har jätte fin hy, vad är ditt tips för att hålla den så? Kram Viktor!

2010-10-05 @ 19:31:24
URL: http://www.knockouts.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0