Den bästa belöningen för mig

Vi har psykologi idag och då pratade vi lite om vad den bästa belöningen är för just dig. Det första som ploppa upp i mitt huvud var att när har varit på ett hårt träningspass och man kommer hem och god mat står på bordet, jag uppskattar det verkligen till tusen.
Jag skulle gärna vilja betala tillbaka mina föräldrar för det och jag försöker att göra det, men det är verkligen svårt. Lagar mat en gång i veckan ungefär och det uppskattar dom jättemycket så det är iallafall någonting :) 

Dethär är den bästa belöningen någon kan ge till mig, vad är eran bästa belöning?


Kommentarer
Postat av: vonskareng

bara jag får ha min hund hos mig så är jag glad :)

2010-10-21 @ 22:45:25
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0