4e oktober 2010

Snabbtitt på hur jag ser ut idag.


Godmorgon! Jag sitter just nu och kollar på TV4 Fakta på Okänd diagnos, väldigt intressant. Det är ett program där de berättar historier om människor som blir sjuka och läkarna har ingen aning om vad deras sjukdomar är. När jag väl börjar titta på ett sådant här program så är jag fast, mina ögon blir som fast klistrade framför teven för jag tycker det är så intressant. Det är spännande och intressant på samma gång vilket är en bra blandning om man vill få mig intresserad.
Brukar ni kolla på TV4 Fakta? :)

Kommentarer
Postat av: vonskareng

nä det brukar jag inte. men har nog sett det där programmet nån gång iaf... :)

2010-10-04 @ 12:46:54
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng
Postat av: It's Emmi

Vilken fin blogg du har :) och fin hy dessutom ;)

2010-10-04 @ 13:51:10
URL: http://itsemmi.blogg.se/
Postat av: Tina

Du är galet vacker!

2010-10-04 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0