3e oktober 2010




Godmorgon! Jag vaknade upp av mitt alarm och tur det, jag drömde en väldigt dålig och konstig dröm. Jag och en annan modell var hos en kund och vi skulle visa upp en dans som kunden visade oss hur den gick till innan. Tjejen som var där med mig gick det galant för och de klappade händerna och gav henne bra respons. Men för mig gick det åt skogen och de nämnde något om att jag fick ett gult kort vilket inte alls var bra.

Sedan så vaknade jag, tack för det. Resten av drömmen kunde nog inte varit bra, haha. Kunde jag inte ha drömt om att jag åkte till Milano för att göra modelljobb istället? Hehe..
Drömde ni något inatt som ni kommer ihåg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0