Tip for training

Dethär spinningpasset på torsdagar lär ta död på mig, jag trodde seriöst jag skulle spy. Fy i helvete vilket pissjobbigt pass. Japp, där har ni förklaringen hur mycket jag gillar detta spinningpasset, haha.

Jag tänkte dela med mig av ett tips när det gäller träning. Om ni har ett gymkort men aldrig kommer iväg eller orkar lyfta på rompen ifrån soffan så boka dig in på ett pass istället! Då har du en tid och passa och du får en istruktör som förklarar för dig vad du ska göra och hur du ska göra det. --> bättre träning! 

Spinning, S-core, Bodypump och Indoor Walking är pass jag verkligen rekommenderar! Jag har märkt att jag har blivit mycket mer vältränad efter alla pass jag har varit på och det känns så förbannat bra! :D

Om du inte har något gymkort eller vill ha så köp hos Sportlife, dunderbra!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag tränar också på sportlife and I love it! Vilket är det du tränar på? :D

2011-06-13 @ 20:40:14
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0