DN Dermanorid



Min nya hudvårdsserie som jag ska pröva mig på och som verkar dunderbra. Bara naturliga ingridienser utan en massa kemikalier!


Första steget: Längst ut till höger är den dagliga ansiktstvätten som man ska använda morgon och kväll. Den luktar riktigt fräsch, stort plustecken!

Andra steget: Bredvid ansiktstvätten så står det en scrub som man använder på kvällen och den tar bort alla döda hudceller och användningen av den sker 3-4 gånger i veckan. Jag använde min igår och hyn kändes väldigt fräsch!

Tredje steget: Sedan så har vi en refining mask som man lägger på finnar och orenheter på kvällen och det ska man göra INNAN man lägger på hudkrämen. Alltså direkt på hyn utan att det ligger något annat på innan. Viktigt!

Fjärde steget: Till sist men inte minst så har vi hudkrämen som man lägger på varje morgon och kväll efter att man har rengjort ansiktet med de andra stegen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygg blogg du har =)

2010-11-18 @ 14:11:52
URL: http://sofiabojfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0