6e november 2010

Hej på er! Jag klev nyss ut ur duschen, var på ett Bodypump pass imorse. Jag känner att muskelbyggning inte är min grej just nu, jag vill mest fokusera på konditionen så det blir inte något Bodypump pass mer på ett tag nu. Men bra träning är det iallafall!

Förresten, jag får väldigt många kommentarer om att jag tränar för mycket och så fort jag säger nej till godis så får jag ibland kommentarer som "du bantar väl inte?" bara för att jag är modell. Jag tycker det är jättesynd att man kopplar det till modellandet. Och bara för att jag är smal så behöver jag ju ändå träna? Och jag vill inte använda att jag är smal och att jag ändå inte kommer gå upp om jag äter den godispåsen som en ursäkt för att äta en massa onyttigt. Jag vill äta nyttigt och inte proppa i mig en massa skit. Jag mår bra av det, min kropp mår så himla bra av det. Jag är mycket piggare och gladare sedan jag började äta annorlunda än vad jag gjorde för ett år sedan!


Dethär läskar mig faktiskt mycket mer än om jag ser godis och det är jag glad över!

Kommentarer
Postat av: Samdaniella

Great site, keep up the good work!

2011-03-01 @ 11:52:10
URL: http://samdaniella.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0