Who`s bad?!



Jag kan verkligen inte sitta still när jag lyssnar på Michaels musik! Gaah, tänk om man kunde sjunga och dansa som du. När jag sitter i skolan med musiken i mina hörlurar så kämpar jag för att bara stampa lite med fötterna och inte sjunga med i låten så att min klass inte ska få höra min fina stämma, haha.

Åherre.. Ni ska höra och se mig hemma när jag sitter i mitt rum med stängda dörrar och med Michaels musik på hög volym. Ingen vacker hörsel eller syn, speciellt inte när jag sjunger med i You are not alone och han drar på med hans högsta ton i meningen "you are always in my hae-e-e-e-e-e-ert!" Den som skulle suttit med mig i samma rum i de tilfällen tror jag skulle vilja slå mig med närmaste boken i mitt huvud. Allt för att få mig att hålla käften, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0