New songs

Jag gjorde precis en spellista med alla Michaels nya låtar, jag tror faktiskt inte ni förstår hur lycklig jag är just nu. Helt sprillans nya låtar, det är galet.

Dock så får ni tänka på, och jag med, att det är ju inte Michael som har gett ut dehär låtarna, det är Sony. Så det är inte någon som någonsin får veta om det är dehär inspelningarna eller låtarna som Michael hade gett ut. Man kommer aldrig veta om de är så perfekta som Michael ville att de skulle vara perfektionisten som han var.

Min spellista kommer här, ni borde verkligen ta ett par minuter och lyssna igenom låtarna. Jag tror inte ni kommer bli besvikna, fierce and löve.


Min ängel

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0