Day 7 - A moment

Klockan skulle snart slå tolv och en ny skulle snart börja. Jag sitter i mitt rum vid datan när jag plötsligt hör att jag får ett sms. Tar fram min mobil och ser på skärmen att det är ifrån min vän och i smset står det "Caroline, Michael Jackson är död." Skojar du med mig? var orden jag skrev tillbaka.

Jag kommer ihåg detta ögonblicket så väl, det känns som om det var igår. Allting rasade, jag blev så tom inuti och det var för ett ögonblick som jag var i chock och bara stirrade in i datorskärmen. Det var som om jag inte kunde röra mig och jag föll in i deprission just i det ögonblicket, jag mådde så jävla dåligt. När jag sedan går in på Aftonbladet och läser "Michael Jackson dog av en hjärtattack", det var då tårarna började rinna och de tog aldrig slut.

En sammanfattning av den 25 juni 2009, dagen då min hjälte och förebild gick bort. Jag kommer aldrig glömma den dagen, aldrig någonsin.


Det smärtar fortfarande att läsa denna rubriken,
jag har fortfarande inte förstått det helt än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0