Day 5 - Your day

Min har inte så varit intressant men jag kan väl sammanfatta den så kort som möjligt;

Jag steg upp på morgonen i hopp om att jag inte skulle vara död i skolan men det visade sig att jag var helt död i skolan ändå. Kämpade för att hålla ögonen öppna, jag måste gå och lägga mig i tid!!

Det var en vanlig skoldag helt enkelt. Jag kom hem ungefär halv fem och satte mig lite i soffan innan jag gjorde mat till mig och min bror, kyckling med pasta och sallad blev det, gotttttt.

Lyxfällan har jag nu på kvällen ägnat mig åt och nu ska jag avsluta kvällen med att lyssna på, äh jag behöver inte ens skriva det för ni vet redan vad ni kommer läsa, min favorit. Jag har bestämt att jag har 25 minuter kvar att lyssna och njuta av musiken som strömmar ut ur högtalarna innan det blir bums i säng. Imorgon ska jag vara pigg i skolan!

Jag var seriöst tvungen att göra bilden svartvit. Jag har precis tvättat mitt ansikte och ni vet efter man har tvättat sitt ansikte så syns det röda ännu bättre? Ingen vacker syn.. ha-ha :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0