4e december 2010

Underbart med helg måste jag säga. Imorse steg jag upp lite tidigare och tränade, spinning i 30 minuter och sedan var jag en kvart på crosstrainern. Jag tror faktiskt inte att det går att få en bättre start på en lördag!

Jag börjar få riktigt med julkänsla nu, det är bara 20 dagar kvar till Julafton. Tänk er när sommarlovet var slut och man längtade till julen och det var evigheter kvar och nu är julen nästan här. Just nu väntar jag bara på att julgranen i Nordstan ska komma upp! Underbart :)




Kommentarer
Postat av: Paaauuwuauu

Dom ska inte ha julgran i Nordstan i år dels för att det tar för mycket plats och för att folk tar dekorationerna som hänger längst ner. Det är därför det alltid är tomt där xD Men nu har dom saker som hänger från taket istället :)

2010-12-04 @ 15:07:53
URL: http://paulinaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0